Nowe technologie Edukacja Kontakt O nas Dodaj do ulubionych Ustaw tę stronę jako startową

MobiGUARD
ZAUTOMATYZOWANA APLIKACJA DYSPOZYTORSKA dla pojazdów korporacji taksówkowych

 

Elementy systemu:

  • System dyspozytorski - oprogramowanie
  • Urządzenia pokładowe: komputer pokładowy, wyświetlacz do komunikacji tekstowej, GPS, POS obsługujący "on-line" transakcje kartą bankową
  • System łączności radiowej
  • Terminale do zamawiania taksówek

Zautomatyzowana aplikacja dyspozytorska zarządzająca flotą taksówek integruje:

  • Organizację obszaru świadczenia usług,
  • Automatyczne wprowadzanie danych
  • Zarządzanie czynnościami
  • Kontrola czynności
  • Komunikację z samochodami

Optymalizacja zadań przewoźników, przydział zlecenia w systemie GPS

Centrum Dyspozytorskie
Stosowanie technologii GPS, map cyfrowych, numerycznych danych z poruszających się pojazdów umożliwia matematyczne opisanie wszelkich zależności. Pozwala to na realizację dowolnych funkcji aplikacji dyspozytorskiej. W ten sposób na przykład aplikacja po otrzymaniu zlecenia błyskawicznie może odszukać najbliższe wolne taksówki i wg określonego klucza przydzielić kurs. Komputer pokładowy z GPS automatycznie przekazuje do CD aktualną pozycję, kierowca nie ma potrzeby potwierdzać swojego położenia i statusu głosem. Pojazdy mogą być śledzone w czasie rzeczywistym co może być przydatne w przypadku użycia przez kierowcę przycisku napadowego lub przycisku "stan zagrożenia" .

Możliwe jest stosowanie automatycznego przyjmowania zleceń, bez konieczności rozmowy z telefonistką. Klient wybierając numer centrali, poproszony zostanie o podanie swojego kodu (wprowadza go tonowo z klawiatury telefonu) i za ile minut chce mieć podstawioną taksówkę. W ten sposób przyjęcie i przekazanie zlecenia do taksówki trwa kilkadziesiąt sekund.

Charakterystyka systemu:

  • Przyjazne środowisko użytkownika, zapewniające przyjemną pracę, łatwość uczenia się korzystania z aplikacji
  • Szybsza i skuteczniejsza praca telefonistek
  • Znaczna redukcja obiegu dokumentów papierowych.
  • Archiwizacja i analizy statystyczne zleceń i ich realizacji.
  • Architektura klient-serwer umożliwia szybkie i łatwe dołączanie dodatkowych terminali.
  • Automatyzacja przyjmowania i przydzielania zleceń znacząco wpływa na wzrost ilości transakcji.
  • Lepsze wykorzystanie taboru, znaczące zmniejszenie pustych przebiegów.
  • Skrócenie czasu dojazdu do klienta.
  • Możliwość śledzenie pojazdów w czasie rzeczywistym,
  • Podjęcie akcji ratunkowej w ciągu kilkunastu sekund od przyjęcia alarmu.

Zintegrowanie POS'ów z komputerem pokładowym to:

  • automatyczna weryfikacja ("on-line") zapłat kartami bankowymi,
  • natychmiastowy przelew na konto,
  • wyeliminowanie pomyłek i oszustw,
  • zmniejszenie gotówki przetrzymywanej przez kierowców,
  • zwiększenie komfortu obsługi,
  • automatyczne sporządzanie okresowych rozliczeń z klientami korporacyjnymi (również bezgotówkowo): daty, trasy, kilometry, należności itp.
  • możliwość dołączenia do systemu innych firm taksówkowych,
  • znaczne obniżenie kosztów realizacji zlecenia.

Kierowcy:

  • Skrócenie czasu oczekiwania na zlecenie,
  • Zminimalizowanie pustych przebiegów,
  • Błyskawiczna pomoc, w czasie nie dłuższym niż kilka minut, w przypadku zagrożenia
  • Wyeliminowanie oszustw związanych z przyjmowaniem zapłat kartą
  • Wzrost satysfakcji klientów

Użytkownicy:

  • Dzięki automatycznemu systemowi przyjmowania zleceń skrócenie czasu zamawiania taksówki do kilkudziesięciu sekund.
  • Krótki czas oczekiwania na taksówkę.
  • Dla klientów korporacyjnych możliwość prowadzenia rozliczeń bezgotówkowych i precyzyjne określenie tras, czasu i należności,
  • Wzrost satysfakcji i zaufania do firmy.

Zobacz też:

Do pobrania: